حاصل عشق ما

فوتفال

1391/2/6 0:29
نویسنده : مامانی
221 بازدید
اشتراک گذاری

از وقتی دارم بهت فکر میکنم هر جا نینی میبینم دلم غنج میره مامانی.همه اش دلم میخواد بعد از اینکه من و بابایی عروسی کردیم تو بیای و شبیه بابایی ام باشیااااااااااااا.باشههههههه؟دلم میخواد شبیه بابایی باشی.چشمات مثل بابایی خوشگل باشه میشی باشه.درشتیش حالا به هر کدوممون رفت اشکال نداره.لبات مثل بابایی خوردنی و خوشگل باشه نیشخند پوستت  و همه چیتم دیگه شبیه بابایی باشه.اوکی؟آفرین بچه ی خوب و حرف گوش کن.راستی بابایی وقتی نی نی دختر میبینه دلش غنج میره ولی نشون نمیده فکر میکنه من نمیفهمم....عینک نی نی پسرم دوس داره ها ولی تخص دوس نداره بچه ی خوب دوس داره.

الانم نشسته داره فوتبال بازی بارسلونا و چلسی و میبینه و هی آی اوی میکنه و منم میگم : حالا شما خودشو ناراحت نکن!نیشخند 

همین دیه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

طنین
21 خرداد 92 10:26
هیلا چرا خودتو عذاب میدی عزیزم؟