حاصل عشق ما

چقد دنیا ظالمه مامانی و مامانی ازونم ظالم تر

1392/3/21 5:26
نویسنده : مامانی
245 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر زمان زود میگذره

چقدر مامانی فراموش کاره

چقدر خدا زود صدای خواسته ی  دل ادم رو میشنوه بی اونکه بدونی

و چقدر زود انسان نشون میده که لیاقت نداشته و بیخودی دلش هوایی بوده

همه اینا حال و روز منه.

اصلا و ابدا یادم نبود وبلاگی ساخته ام برای یه نی نی که هنوز نیومده به دنیا.

امروز داشتم تو وبلاگ دوستی میخوندم که برای نی نی نیومده اش وبلاگ ساخته . داشتم به این فکر میکردم که من هم بسازم و توش از تو و برای تو بنویسم. داشتم برای اسم فکر میکردم که گفتم بهترین اسم اینه: حاصل عشق ما....

چقدر این اسم یهو به نظرم آشنا رسید... زدم توی مرورگرم و وبلاگی برام باز شد که قلبم و تکه تکه کرد...

وبلاگی که ماه هااااا پیش ساخته بودم و سه پست بیشتر توش نذاشتم و این فراموشی که دارم و هر از گاهی آزارم میده نتیجه ی جراحی 8 آذر هست که فرشته ای رو که بی هوا اومده بود تو دلم فرستادم رفت... ظاااالمانه.

میبینم که یه روزی چقدر دوس داشتم بیای و بعد که بی هوا 1 آذر توی نتیجه آزمایشم دیدم نوشته پوزیتیو .... چه ها که به سرم نیومد... ای وای من .... عقد بودم... الان خونه ی خودمم. باباییتم نشسته داره کارای پایان نامه اش و میکنه و منم همراهیش میکنم.

مگر من به تو نگفتم مراقب باش کی میای؟ دیدی چی شد؟ دیدی دنیا چه ظالمانه بی موقع تو رو به من داد و من چه ظالمانه و بی رحمانه تو رو فرستادم رفتی. پشیمون نیستم... شرایطش رو نداشتیم. جلوگیری کرده بودیم. مطمئن بودم امکان نداره باشی ولی بودی.

قلبم تکه تکه اس.... نمیدونم چرا چنین امتحانی ازم گرفته شد. حتما ضرورتی داشت...

درس اول رو از مامانیت داشته باش: خدا هیچ کاریش بی حکمت نیست و زندگیت رو به رود روان رحمت بی پایانش بسپر و خلافش شنا نکن....

من عاشقت بودم هستم خواهم بود و منتظر روزی هستم که خدا سخاوتمندانه دوباره تو رو بهم بده و دیگه بغض امانم نمیده....

لالا لالایی لالا لالا لالایی لالایی لالایی لالایی ببار ای نم نم باران ببار ای نم نم باران

زمین خشک را تر کن

سرود زندگی سر کن

دلم تنگه دلم تنگه

سرود زندگی سر کن... دلم تنگه دلم تنگه.

بخواب بخواب ای دختر نازم... به روی سینه ی بازم

که همچون سینه ی سازم همه اش سنگه همه اش سنگه.....

دیگه نمیتونم... حس میکنم قفسه سینه ام داره جر میخوره.....

خدایا چه کنم با این اندوه خفته؟گریه

هیلا........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

آرتیستون
21 خرداد 92 8:51
عزیزممممممم... توروخدا انقدر خودتو اذیت نکن گلی هر وقت موقعش بشه خودش عین دسته گل میاد پیشت
خانومی(من عاشق و عشق من)
21 خرداد 92 9:09
عزیزم من نمیدونستم...غصه نخور گلم...ایشاله خدا دوباره یه فرشته رو میذاره توی دلت
پرنیان
21 خرداد 92 9:12
الهی بگردم هیلا عزیزم انقدر خودت رو ناراحت نکن بازم پیش بیاد وتوی بهترین زمان برات اتفاق میافته
حسن کچل
21 خرداد 92 9:18
هیلا میخوای با خودت چکار کنی؟؟؟؟ وقتی میدونی کار درست رو انجام دادی چرا دوباره و صد باره مرور خاطرات میکنی و میخوای همیشه با عذاب وجدانت روبرو باشی؟ فک کن اگه اومده بود با هزار مشکل میخواست بزرگ بشه و وقتی بزرگ میشد با طعنه و کنایه میشنید که بی موقع و اومد و ناخواسته بود اون وقت چی؟؟؟؟ در ضمن الان هرمز جوووووون هست که
غزاله
21 خرداد 92 10:02
هیلا جون لابد قسمت نبوده خانومی. مطمئن باش حتی افتادن 1برگ از درخت هم باید با اذن خدا باشه.پس قسمت اون نی نی هم نبوده که اون موقع به دنیا بیاد.ایشاله به زودی صاحب 1 دخمل خوشل و مامانی میشید
پرستو از دبی
21 خرداد 92 10:43
عزیزم چرا خودت رو ناراحت می کنی باور کن یک بچه ناناز خدا بهت می ده که همه دنیا و غمش رو فراموش می کنی اینشالله هر وقت خودت خواستی هیلا جون
یکی از اهالی
21 خرداد 92 10:48
مريناز
21 خرداد 92 11:07
عزيز دلم هيلاي قشنگم خودت بهتر از همه ما مي دوني كه هر وقت زمانش برسه فرشته كوچولوت به آغوشت برميگرده... عزيزم با اين فكرها خودت رو ناراحت نكن... مطمئن باش حكمتي توش بوده. من مطمئنم فرشته تو الان از تو بهشت داره نگاهت ميكنه و منتظره تا به وقتش بياد پيشتون
پريا
21 خرداد 92 11:32
هيلا جووونم بيا بغلم. خدا به وقتش يه ني ني خوشگل مي ده بهتون.
باران
21 خرداد 92 11:48
هیلا ناراحن نباش دیگه
پانیذ
21 خرداد 92 11:57
سلام هیلاجان من همیشه میخونمت ولی براپرشین نمیتونم نظر بذارم چقدر با این پست ناراحت شدم راستی 1بار وبلاگم اومدی نظر گذاشتی؟همین2-3روز پیش آخه گفتی وبلاگ کسی نمیری تعجب کردم
درنا
21 خرداد 92 12:03
هیلا حونم اینقدر خودتو ناراحت نکن شاید نی نی ایران و دوست نداشت و می خواد تو یه کشور دیگه به دنیا بیاد
ویدا
21 خرداد 92 12:08
هیلای عزیزم...همش خاسته خدا بوده...انشالله هروقت باز خودش خاست یه نی نی خوشمل بهت میده.. مواظب خودت باش
تمشک خانوم
21 خرداد 92 12:25
ناناخت نباش عزیزم ... منم قبول دارم خدا بدون حکمت کاری نمیکنه ولی ما نمیدونیم حکمتش رو ! راستش منم جای تو بودم همین کارو میکردم .. توی مملکت ما اینطوریه دیگه .. حالا غصه نخور .. خدا هواتو داره .. بازم یه نینیه خوشگل بهت میده گلم
منگولا
21 خرداد 92 13:19
غصه نخور هیلا خدا بزرگه....
من کوچولو
21 خرداد 92 13:23
مامانی من دوسته من کوچولوام بهش گفدم بهت بگه اینخده غصه نخولی من خودم پشیمون شدم خواشتم بلم بعدا تر بر گلدم .هر وخت دلت گلفتا به من کوشولو بگو به من بگه من بلات پیغام بدم باچه؟اخه من ته نمیتونم با بزلگا حلف بسنم فخط با کوشولوها میتونم (لوبیا کوچولو)
مهسان
21 خرداد 92 14:25
هیلاااااا انقدر خودتُ اذیت نکن تورو خداااا . تو که میدونی کارت درست بوده و واقعا هم درست بوده ... هیلا
شیدا
21 خرداد 92 15:20
سلام عزیز. داری چیکار میکنی با خودت؟ اون فرشته کوچولو امانت دست خداست تا روزی که بهترین شرایط رو داری خدا دوباره بهت هدیه بده. با خودخوری و فکر کردن که چیزی نمیشه جز ناراحتی و بی حوصلگی و اعصاب خرد. یادته میگفتی قاطعانه تصمیمتو قبول داری؟ پس با خودت اینجوری نکن مطمئن باش فرشته کوچولوت راضی به این حالت نیست