حاصل عشق ما

ناز گل مامان تپل یا ظریف؟

1392/8/16 17:50
نویسنده : مامانی
606 بازدید
اشتراک گذاری

سلام ناز مامان... خوبی عشقم؟ یه چیز و تا یادم نرفته بگم. فکر کنم هفته ی پیش بود داشتم به بابایی میگفتم دوست داری بچمون دختر باشه یا پسر گفت فقط واسم مهمه سالم باشه. گفتم یعنی دلت نمیخواد رژیم غذایی تعیین جنسیت بگیریم؟ گفت نه باید سیر طبیعیش رو طی کنه و هرچی باشه من دوسش دارم و فقط میخوام سالم باشه و این گونه دل من رو بار دیگر بردقلبماچنیشخند

و اما دیشب.. توی خواب میدیدم که برای زایمان رفتم بیمارستان و دکترم دکتر خزر هست. داشت میگفت دردت گرفت زور بزن میگفتم نمیخوام من میخوام سزارین بشمنگران بعد میگفت نه بابا بچه ت زود میاد یکم تحمل کن طبیعی دنیا بیار...

بلند شدم از رو تخت و دیدم شکمم قد شکم یه زن 6 ماهه اس رو کردم به خالت  گفتم آخه به من میخوره نه ماهم باشه؟

دکتر خزر هم گفت بیا سونو کنمت . ببین که چقدر بچه ات ظریفه و برای همین میگم طبیعی آسون تر هست برات.همون موقع پات رو دیدم که رو شکمم حرکت کرد و رفت اون ور و من قربون صدقه ات رفتم.

بعد تو سونو نشونم داد ... مادر جون یه استخون بودی و یه روکش هیچی گوشت به تنت نبود خیلی ترسیدم گفتم وای نی نی من خیلی ظریفه دنیا بیاد میترسم والا دست بزنم بهش ... بعد مامانم میگفت دیدی هی هیچی نمیخوردی و بچه ویتامین نگرفته. انقدر اون لحظه پشیمون بودم و میخواستم گریه کنم. 

بعد یهو از خواب پریدم دیدم رو شکم خوابیدم ترسیدم ، پاشدم نشستم و دست کشیدم به شکمم دیدم تخت هست و بچه ای در کار نیست... تازه فهمیدم همه اش خواب بوده.

مامانی این ها رو برات تعریف کردم که ازت یه قولی بگیرم. قول بده وقتی اومدی تو شکم مامان سالم و سرحال و قبراق و تپلی باشی. چاق نبودی عیب نداره ولی لاغر لاغر هم نباش مامانی سالم و خوشگل و با یه پرده گوشتماچ لپ داشته باشی که من صبح تا شب ماچت کنم دیگه؟؟؟؟

راستی داریم یه کار مهم رو با بابا شروع میکنیم قول بده حسابی برامون دعا کنی عشقمماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سجاد
16 آبان 92 18:08